Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

17 aug. 2009

Eu sunt Cea dintai si Cea de pe urma


Usa se deschide. In fata ochilor ii apare un hol mic si ingust. Apoi bum, explozie de lumina. Ce se distingea cel mai bine din camera, o sufragerie intuise fata, era canapeaua. O canapea rosie si mult prea uzata, pe care acum se afla ea. Se intreba de cate ori a mai folosit el canapeaua asa cum a facut-o cu ea, si mai ales cu cine. Ii treceau prin minte fel de fel de scenarii care ii straneau gelozia si dorinta de a ramane mereu acolo, goala, in intimitatea lui, pe canapeaua lui, care ar fi devenit doar a lor. Insa in meseria ei visele sunt alungate de adevar, un adevar ce echivaleaza cu o lovitura.
Nu era decat o prostituata, un instrument al placerii, o trecatoare prin ziua lui. Stia ca dupa ce va iesi pe usa va fi uitata si incepea sa regrete ca nici macar nu s-a prezentat...asa ar fi avut o sansa sa-si aminteasca de ea.
L-a acceptata ca orice alt client, stiind ca nu are nimic de pierdut. Dar el s-a incapatanat s-o faca sa se simta femeie. El, cel care a privit-o in ochi, care a dus-o dincolo de adoratie, care a sarutat-o...ea, care nu mai fusese sarutata niciodata, ajunsese sa-l considere ca pe un gest mult prea intim.
Era speriata. Incepea sa-si dea seama ca, dupa atata autocontrol, sufletul ei dadea semne, si apoi n-ar mai avea cum sa impiedice dezastrul. Or, pentru ea cea mai importanta regula era sa nu se indragosteasca niciodata...
Barbatul se intoarse cu o tigara aprinsa si se aseza pe podea, in fata ei. Ramasera tacuti minute de-a randul, si intr-un final, vocea sfioasa a fetei rupse tacerea.
-Ai o sufragerie foarte frumoasa...imi place ca e multa lumina. Mi-as dori si eu o astfel de camera.
-Poti sa ramai cat vrei.
-Obisnuiesti sa faci asta? Adica inviti toate femeile ca mine sa ramana peste noapte, sa doarma in pat cu tine??
-E prima exprienta de genul asta...si nu inteleg de ce te consideri diferita fata de celelalte femei, de ce trebuie sa fiti "voi" si femeile?
-Pentru ca asa suntem privite. Putini sunt cei care cred ca o facem de nevoie, unii pentru ca nu mai avem nimic de pierdut, pentru ca avem o viata frustrata si constanta, iar majoritatea ne invinuiesc ca o facem in cautarea de experinete noi, ca n-am putea suporta o viata linistita cu un singur barbat in ea, ca suntem curve...
-Si au dreptate?
-In cazul meu nu. Eu am ales asta pentru ca eram convinsa ca nu voi gasi dragostea adevarata, ca nu e decat o porcarie care te face sa suferi...asa ca am devenit ceea ce vezi, am pus stapanire pe fiecare barbat si l-am facut sa sufere dupa mine. Pana acum am avut rezultate...am fost chiar ceruta in casatorie. Bineinteles ca n-am acceptat; pana nu demult convingerile imi erau intacte....
-Si ce te-a facut sa te razgandesti?
-In primul rand faptul ca roata s-a intors si acum eu sufar dupa un barbat. L-am intalnit si m-am indragostit de el si mi-ar placea sa pot face pentru el ceea ce a facut el pentru mine...
Am invatat ca un barbat isi dovedeste ca e mascul atunci cand e capabil sa-i produca placere unei femei, dar stiu ca pentru el n-a fost doar atat...
-O sa vorbim de asta alta data; azi trebuie sa te inteleg...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu