Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

2 sept. 2009

De acum vreau sa vad NUMAI partea frumoasa a lucrurilor. Sa va vad pe voi cum imi zamtiti in fiecare zi, sa ma bucur de o melodie buna, sa mazgalesc cat mai multe foi, sa lenevesc o dimineata intreaga in pat, sa te am pe tine, sa iti fac ceva bun de mancare, sa n-am limite, sa privesc copii pe strada jucandu-se, sa citesc o carte buna, sa ma plimb prin parc, sa zambesc mai mult, sa fac tot ce vreau, sa stau la distanta de oamenii distrusi, sa ne distram impreuna, sa fac multe poze, (intai sa-mi cumpar aparat=))), sa petrec mai mult timp cu oamenii dragi, sa fac cadouri si sa ma bucur de reactiile celor care le primesc, sa facem nebunii impreuna, sa dansez cat de mult pot, desi nu prea ma pricep, sa incalc regulile,sa rad mult si des, sa spun verde-n fata, sa-mi traiesc singura viata :P \:D/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu