Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

29 sept. 2009

FUCK YOU

E al naibii de enervanta incertitudinea asta. Ieri te vroiam, maine voi fi satula de tine. Ieri puteam sa te idolatrizez, maine voi pofti sa te ucid. Ieri, te priveam pe furis, maine nici nu-ti voi suferi prezenta.
Azi...m-am hotarat sa te dau dracului!
Am gresit persoana...te-am lasat sa inaintezi si sa treci dintr-un singur gest peste toate barierele. Acum stau goala in fata ta, dezbracata de aparente, lipsita de orice fatada, si tu ma privesti cu ingamfare. Ieri, eram gata sa ma dau cu capul de toti peretii, dar azi nici nu-mi mai pasa. Mi-ai usurat munca.
Nu sunt genul care se aseaza supusa pe linia de asteptare, chiar de-ar fi sa ma aflu la o intindere de mana distanta. Nu suport ca ea sa-mi respire in ceafa, si sa-mi amintesc ca peste putin timp alta fraiera imi va ocupa pozitia. Da, am fost o fraiera, dar am facut-o cu eleganta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu