Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

5 oct. 2009

despre el

-priveste-ma in ochi...
tacere.
-priveste-ma in ochi am spus. sterge-ti zambetul ala idiot si fi responsabila.
-esti imbecil. nu te privesc pentru ca mi-e greata sa-ti vad moaca de retardat. o sa plec cand o sa-mi vina cheful. acum lasa dramele si da-mi o tigara.
statea intinsa pe podea cu un nor de fum deasupra capului. el se afla nemiscat pe canapea, cu privirea indreptata in directia geamului.
-stii... a fost bine langa tine nu neg, dar m-am saturat. sunt o vaduva neagra. ma satur si plec. va ridic pe culmile cele mai inalte ale extazului, va sug seva si va parasesc.
sa-ti spun de ce te las. pentru ca m-ai plictisit...esti plitisitor. la inceput imi pareai interesant, sau macar faceai eforturi sa ma impresionezi. acum ai vazut ca te-am acceptat si ai lasat garda jos. dar doamne, doamne cat esti de banal. ma uit la tine cum stai incremenit pe marginea patului si privesti prin mine. pari dobitoc. ma enerveaza felul cum mesteci mancarea, cum iti bei berea si apoi te freci pe burta. felul in care iti aranjezi parul si mania ta de a-ti ordona hainele dupa culori.
nici macar la sex nu mai esti bun. nu te mai sinchiseti sa ma privesti in ochi. te saturi si apoi adormi ca porcul cu spatele intors spre mine. ma scoate din sarite vaicareala si momentele tale de isterie, din ce in ce mai dese in ultima vreme. nu ai chef de nimic, nici tigarile nu-ti mai plac. daca vreau sa fumez ma trimiti pe balcon si incepi sa strambi din nas. inainte aproape ca fumai si in timp ce mi-o trageai.
-si mai bine o iresponsabila, decat un inadecvat!
se ridica isi ia geanta si pleaca. zgomotul produs de tocurile ei pe scara blocului il trezeste.
-dracu sa te ia. curvo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu