Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

28 iul. 2009

Drumul spre regasire 1


Acum trei ani, am fost pentru prima data in bratele tale. Nu am trait vreodata o ora mai luminoasa decat aceasta ora misterioasa. Iti amintesti? Prima noastra noapte a fost o noapte de carnaval. Nu stiu ce teatru se desfasura, nu stiu ce bal unde trebuia sa fim impreuna, si de la care am lipsit amandoi...

Camera ta minuscula era plina de o adorabila liniste. Afara, orasul radea si canta si mastile se agitau cu mari strigate. In mijlocul marii sarbatori generale, noi am pus de-o parte si am ascuns o dulce sarbatoare care a fost doar a noastra. Ameteala orasului era falsa, a noastra era adevarata. In noaptea aceea sufletele noastre s-au contopit. In noaptea aceea, am avut in mine o fiinta noua, pe tine!

Dupa acea noapte multe ore sumbre si multe ore fermecatoare au traversat viata noastra. Am vazut multe umbre si multe raze de lumina trecand peste fruntea ta.

Si iata ca acum zambesti. Treci peste toate, nu te ingrijora de aceste ceturi care se risipesc repede. Nori gasim doar in cer si in dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu