Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

13 iul. 2009

Despre...


Femeia ne invită întotdeauna s-o privim aşa cum vrea ea, e unul din citatele mele preferate. Mă rog, nu ştiu pe câţi ii interesează asta. Ideea e că, din ce în ce mai multe femei arată cu stridenţă tot ceea ce e obscen şi incert în imaginea lor. Şi atunci de ce îi mai învinuim pe bărbaţi? Pe o femeie care-şi subliniază contururile obscene nu o poţi privi altfel decât obscen.Cum rămâne cu instinctul lor de masculi, de vânători? Ce satisfacţie mai au ei dacă prada li se oferă pe masa, şi cum pot să mai prezinte vreun interes? Unde a dispărut jocul acela care îi incită atât de tare şi care ne face şi mai dorite? Ce mai au ei de descoperit dacă noi ne descoperim chiar înainte de a fi observate?Orice s-ar spune nenea Eliade ne-a dezvăluit secretul...
Voi cum o priviti??

2 comentarii:

  1. Un subiect foarte inteligent abordat... ar trebui sa citeasca toata lumea, si sa analizeze amanuntit ceea ce ai scris tu acolo.

    Putem observa ca omul decade cate putin in fiecare deceniu. Am cateva secole, fetele purtau rochii de cateva zeci de kilograme, apoi, incet incet, rochiile s-au scurtat si s-a ajuns la chiloti pt scena... asteptam cu interes momentul in care nu o sa mai fie si aia. :-j

    Well done, Madalina... astept si alte postari :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu mi-am dorit sa semanam catusi de putin cu tarile arabe....femeile cu valuri sunt fascinante

    RăspundețiȘtergere