Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

3 ian. 2010

bis, bis, biiis




ca orice persoana care a avut "sansa" sa vada acest film, nu ma pot abtine sa nu-mi dau si eu cu parerea. de ce spun sansa, pentru ca mie mi-a luat o spatamana. in fiecare zi mergeam la cinema si intrebam de locuri. deja ne cunosteau tipii de acolo:))... bineinteles ca toate biletele erau epuizate si salile full. in final, am avut noroc, si l-am vazut chiar in ziua cand trebuia sa ma intorc, plecarea fiind amanata din cauza ninsorii \:D/ \:D/-
avatar - da, cel mai bun film, da merita vazut, ar fi o pierdere. dupa mine isi merita toate aplauzele si toate laudele.
primul film pe care l-am vizionat in varianta 3d si nu stiu ce altceva l-ar putea indeparta de primul loc, cel putin in topul preferintelor mele. nimic nu m-a captivat mai mult ca filmu asta, nicio pieasa de teatru, niciun spectacol, nici alt film, nimic... bine ca era intuneric in sala si toti erau cu ochii holbati prin ochelari si nu mi-a vazut nimeni expresia idioata a fetei...cum sa te uiti la un film cu gura cascata. nu stiam la ce sa ma mai uit, la actiune, la subtitrare, la imagini, peisaje,poveste, culori, mimica fetei, melodii....tot...o adevarata opera de arta.
http://www.youtube.com/watch?v=q__xKmew4fk

2 comentarii:

  1. intradevar un film impresionant iar vazut 3d trezeste aproape toate simturile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este. Acustica, si tot ce tine de efectele speciale sunt... breathtaking. Ca sa nu mai zic de povestea din spatele acestor artificii. Am auzit ca vor fi mai multe filme :>

    RăspundețiȘtergere