Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

16 ian. 2010

Si a fost seara si a fost dimineata

Asculta-ma. Tu trebuie sa crezi. Acolo unde te vei duce, ai nevoie sa crezi...mult, in orice! Nu-ti spun ca nu va fi greu, dar ai incredere in oameni. Nu le vezi sufletele pentru ca au uitat de ele, sau si le-au ascuns din neputinta de a le hrani. Au vazut ca nu mai au resurse, ca tot ce ii inconjoara e materialul...si s-au speriat... Frica le-a intunecat mintile. Arata-le cum s-o ia de de la capat si sa-si deschida sufletele. Si eu le voi da in schimb, Timp...
Sunt slabi si te vor dezamagi, dar ai sa le vezi umbrele pe fata si lacrimile ascunse. Orgoliile ii macina...nu ti-e mila? Trebuie sa-i ajuti. Cu orice pret! Ajuta-i sa-si aminteasca cine sunt si pentru ce traiesc. Ajuta-i sa inteleaga ce-i fericirea si sa-i astepte senini revenirea. Ajuta-i sa n-o mai caute in locuri si lucruri gresite. Ajuta-i sa se regaseasca...
Acolo va fi frig si urat. Tot ce inseamna iubire, a disparut. Sau s-a transformat. Acolo iubirea s-a prefacut in placeri, pasiuni, patimi, obsesii. Daca ar sti ei cat se chinuiesc. Se chinuiesc singuri si unii pe altii, toti in acelasi timp. Nu stiu cum de mai rezista...  Daca ar sti ei ca e de ajuns sa-si ridice privirile macar pentru o secunda, daca si-ar aminti putin de mine, atunci s-ar ajuta singuri. S-ar redescoperi, si odata cu sine, ar descoperi si lumea adevarata. E atat de simplu...
Se vor trezi, stiu asta. Am incredere. Intotdeauna am avut. Si totusi sa nu te mire, fiecare o va face in felul sau... unii vor rade de nestiinta si ignoranta lor, altii se vor ingrozi, unii isi vor cere iertare, altii nu vor rezista... Dar, se vor trezi.
Dute....dute si arata-le. Ai sapte zile...pentru o Eternitate.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos.. Imi place :) Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb,m-a entuziasmat...oricum eu sunt de parere ca fiecare in parte suntem salvatorul nostru,doar noi ne putem salva.
    Te astept si pe blogul meu.Numai bine

    RăspundețiȘtergere