Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

20 ian. 2010

cum e acolo iubito?
e minunat. nu stiu daca pot sati explic. fericirea nu incape in cuvinte, iar frumusetea nu are definitii. o simti si atat. o simti pentru ca o vezi. eu fac parte din ea, noi facem parte din ea. tu m-ai ajutat sa ajung aici... si chiar daca nu te-ai fi sacrificat, tot te-as fi lasat sa vezi. priveste cat vrei... ce rost ar avea tot ce e aici, daca nu se poate impartasi. egoismul ar sari imediat in ochi, iar contrastul i-ar deranja pe ceilalti. si eu nu vreau sa supar pe nimeni de'aici. stii, oamenii nu sunt rai si nepasatori. aici toti sunt relaxati si calzi. aici toti sunt egali, si toti au avut nevoie de compromisuri chiar si pentru unica sansa de a-si asterne privirile de jur imprejur. e ca si cum te-ai intalni pe un varf de munte cu alti oameni. va unesc eforturile, cararile, experienta. urmele pasilor vi se suprapun. si numai datorita acestor lucruri se si leaga o prietenie. poate cea mai simpla si cea mai adevarata... defapt despre asta e si vorba. ne aflam pe cele mai mari inaltimi, pe cele mai spectaculoase culmi. da, e adevarat sunt inselatoare, poate nestatornice, nu stiu, vom afla... dar privelistea de aici...soarele, lumina. vantul placut si miresemele imbatatoare. mi-as dori sa nu mai parasesc aceste locuri...si totusi fara tine alaturi, nu inseamna destul.
acum priveste cat vrei. avem tot timpul...atat cat ne iubim.

Un comentariu:

  1. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere