Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

2 ian. 2010

si totul se poate schimba, oricand. cand te astepti mai putin as zice...
ma sufoc, aerul nu-mi mai intra in plamani, nu-l mai simt. e 5 dimineata si pot sa jur ca-mi aud inima in urechi. deschid geamul, dar nici asa nu pot respira normal. ma clatesc cu apa rece si tot nu ma pot trezi.
un vis groaznic, un cosmar prelungit si in realitate. ma uit in oglinda de la baie si nu ma vad. imi pot simti ochii privind in gol. ma bag in pat si ma rog. de fiecare data cand am un cosmar ma rog...de data asta degeaba, nicio schimbare. tremur. subconstientul lucreaza.
daca as fi stiut chiar si cu o zi inainte ce va urma, as fi fugit, oriunde. numai sa nu traiesc asa ceva, sa nu vad. si eu care ma credeam puternica...
ma bufneste plansul. e infricosator sa nu mai ai controlul asupra ta, sa nu-ti poti controla simturile si mintea blocata asupra unor amintiri care te macina. sunt amintiri recente cu doua, o seara, cateva ore inainte, si nu le pot stapani. de ce nu-mi pot goli mintea si de ce ma simt ca si cum as fi altcineva?
degeaba inchizi ochii, chiar si intunericul se poate invarti cu tine. degeaba cauti momente frumoase. nimic, e complet gol. doar acele imagini, la nesfarsit...
scriu aceste randuri, pentru ca-mi face bine sa le stiu undeva afara. macar o parte. le scriu pentru ca nu am curajul sa le povestesc, si nici macar nu stiu daca as avea cui. nu cred ca e dispus nimeni sa asculte sau oarecum sa ma inteleaga . nu stiu cine ar putea trai macar o parte din groaza pe care am simtit-o in ultimele 3 zile...pana nu vezi, nu intelegi. vreau sa treaca timpul, repede, repede, si sa ia cu el tot. sa ratacesc clipele astea cat mai adanc posibil, si de ce nu, sa devin imuna...
nu vreau, si nici nu pot sa dau o explicatie.poate ca e prea dureroasa ca sa-mi fie afisata in fata ochilor...

eu stiu ca toate cosmarurile sunt alungate de lumina...atunci de ce al meu imi acopera ziua?

3 comentarii:

  1. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere