Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

31 ian. 2010

suntem copii, de-acum vom fi...

si uite-ma cea la 17 ani (exact peste 9 ore, caci m-am nascut dimineata), cum lacrimeaza in fata celei de 1 an...cliseu sau nu, totusi cand au trecut 17 ani?... si de ce imi amintesc doar cateva momente... sunt imagini sterse...imagini estompate din filmul vietii, atat la propriu cat si la figurat...
au formele neclare cei pe care ii privesc acum, si totusi ii vad atat de bine...aceleasi gesturi, aceleasi voci, aceleasi chipuri...cu 16 ani mai tinere...
cat despre amintiri, am cateva, ratacite ca partile unui puzzle...si totusi ma multumesc cu ele...
inchid ochii si vad o fetita inr-un carucior si un baiat jucandu-se cu o masinuta in nisip...stiu sigur ca fetita sunt eu, si am o funda alba, iar el e baiatul meu, prietenul din copilarie... e prima amintire cu noi, ziua cand ne-am cunoscut...iar el, nu e un prieten imaginar... octavian, e baiatul copilariei mele...ca orice baiat a fost prietenul unei fetite, ca orice baiat a plecat si a lasat fetita in urma....ca toti copii, am crescut si ne-am uitat. nu mai e nimic atat de simplu si sincer... sunt priviri, gesturi retinute, si cateodata conversatii pe datorie...m-ai sunat, trebuie sa te sun si eu...raman dator, sunt obligat... 
cand a disparut prietenul meu? nu stiu...nu stiu daca a fost brusc, sau daca m-a pregatit pentru asta...stiu ca acum ii simt lipsa, si sigur i-am simtit-o si atunci...
pastrez imaginile noastre in locurile comune de joaca...bucati de copilarie...zile calduroase de vara si pistoale cu apa, cu care imi uda toate rochitele si toti puisorii bunicii, baloanele de sapun, jocurile de baba oarba si va-ti ascunselea... teiul din fata curtii in jurul caruia ne invarteam tinandu-ne de maini si de scoarta caruia ne lipeam urechile...ti-am jurat ca daca iti lipesti urechea de trunchiul lui ii vei auzi bataile... ti le-as arata din nou, daca copacul n-ar fi disparut...

multi ani traiasca, multi ani traiasca, la multi aniii....liniste...2 cifre imi apar in fata ochilor...17. dupa lumina care le invaluie as putea crede ca vin din alta lume. si uite ca o voce familiara ma trezeste...."pune-ti o dorinta si sufla"...liniste...priviri atintite spre mine...asteptare...iar liniste... ei bine ce sa-mi aleg? sa se inventeze o masina a timpului si sa ma intorc acum 16 ani? sa pot sa-mi vad clar familia stransa in jurul unei fetite cu o funda mare, rosie, agatata de cele 3 fire de par...sa pot sa-i ating si sa-i privesc de aproape, nu prin intermediul unui monitor... sa imi revad prietenul si sa dispara dorul? sa nu-mi pierd niciodata persoanele dragi? sanatate? dragoste? fericire? sa se opreasca acum timpul....si sa o ia din loc doar cand o fi sa ne saturam...

daca as fi din nou copil, m-as urca pe-un vis calare,
si intr-o seara de april, as pleca spre carul mare...

2 comentarii:

  1. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere