Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

29 ian. 2010

fetiţa care şi-a salvat iubirea

ştii tu fetiţo ce e iubirea?

tu ,domnule, trebuie să ştii că nu o putem defini? eu simt şi atât...

si pe cine iubeşti?

pe un băiat cu ochii negri... pe cel mai frumos băiat..

nu, nu e aşa frumos. frumos îl vezi tu. în ochii tăi el se transformă...

nu încerca să mă minţi. el e făt-frumos. pe el l-am aşteptat dintotdeauna. acum ştiu ce cautam. acum am gasit ce-mi lipsea.

si dacă el vine într-o zi şi-ţi spune că îi e frică?

îi voi sta mereu alături...

şi dacă nu ştie să iubească?? dacă nu e chiar atât de perfect. dacă nu l-a învăţat nimeni cum să-şi arate dragostea?

eu o să-l învăţ. alături de mine va reuşi...avem tot timpul...

eşti sigură în legatură cu timpul? dacă nu ai avea decât o zi... o zi în care să-l iubeşti şi să-l faci să te iubească? crezi că ai reuşi?

am încredere în el...pare puternic, dar eu îl ştiu sensibil. chiar dacă el nu vede, eu îl cunosc cel mai bine. eu îi ştiu toate slăbiciunile, eu îi anticipez toate gesturile, toate reacţiile, eu îi cunosc toate gusturile şi toate dorinţele. eu traiesc prin el...

atunci du-te...dacă îl iubesti aşa de mult cum zici, ai încredere şi în mine. salvează-l. arată-i ce e dragostea, şi cum să o daruiască în schimb...nu e timp de regrete sau temeri, nici explicaţii. ai o zi cu el, singura...apoi te întorci. dute, dute...


vreţi să ştiţi cum s-a terminat povestea lor?...cum trebuia să se termine...
fetiţa aceea nu era deloc femeie, deşi după anii care au traversat-o, ar fi putut fi...
nu, era doar o fetiţă, o copilă delicată.
privea viaţa cu ochii ei mari şi nu lăsa nicio clipă sa treacă în van.
deşi nu-şi dă seama, ştie multe despre viaţă.
deşi e tristă şi are mai mereu ochii înlăcrimaţi.
în ciuda acestor lucruri, copila e puternică.
copila a reuşit, copila şi-a salvat iubirea... cum? cum a putut ea mai bine.
am vazut cu ochii mei, şi nu aveţi de ales, trebuie să mă credeţi...ştiu că mă credeţi. numai eu l-am zărit pe bărbatul care, la sfîrşitul zilei, ii declară cu ochii inundaţi că o iubeşte...
barbatul superficial şi neştiutor, care îi mulţumeşte că i-a arătat ce e iubirea, că l-a salvat.
s-au salvat amîndoi...
atat.
 in rest, vă las să vă găsiţi propiile poveşti...

music - YouClubVideo

Un comentariu:

  1. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere