Sunt vinovată numai pentru ceea ce n-am făcut…

23 ian. 2010

Scrisoare de dragoste


Haide, Dinu Gherghel, ispraveste frumos! Trage cortina peste drama vietii tale! Marile iubiri care ies din matca obisuitului se rezolva numai in moarte. Nu-ti trebuie curaj, deznadejdea ta are aripi mult mai vanjoase decat curajul! Iar spectatorii vor lua drumul spre casa mai grei de ganduri ca de obicei, infiorati de cele vazute, monologand in sinea lor: Sa nu batjocorim dragostea, cu ea nu se joaca nimeni! Sa n-o sacrificam ademeniti de stralucirea aurului! Tragica patanie a lui Ivar sa ne fie invatatura de minte.

Uneori, ma vad proiectata pe cerul vast. Vantul nebun imi  umfla impudic rochia, iar cei de pe pamant se uita la mine si imi vad goliciunea. Mi-e rusine de nu mai pot! Rog vantul sa se astampere, sa nu mai sufle, dar el zice: "Daca nu suflu, nu mai sunt vant." Atunci, chem intunericul sa vina, dar lumina se impotriveste, de ce sa ma vada numai intunericul cel lacom, nu-i mai bine sa ma vada toti si sa se bucure? Tip speriata: "Nu, nu toti, il vreau numai pe unul singur! Si cine e acela? Ivar!"

Caci nu te iubesc, sa stii. Dragostea e altceva: uitare de sine, jertfa, respect, duiosie, tot ce vrei. La mine nu-i decat o dorinta neimplinita si exarcebata de esecuri, o ciuda mare cu aripi si mai mari, o obsesie care ma sapa si-mi inghite linistea. Asta-i, intelegi? Nu pot sa-mi astern viata ca un soclu pentru monumentul fericirii tale.

Sunt o dusmanca neimpacata a neintamplarii sau, cu alte cuvinte, a secetei de fapte. Viata din mine cere ca zilele care pleaca in trecut sa nu moara. Daca ele sunt doldora de fapte, traiesc si dupa ce au murit, pentru ca mi le amintesc mereu.

-O fi necesar si romantismul, convin, dar fara exagerare. Aliohin al tau nu-i barbat real, ci numai o plasmuire, ca si Anna, de altfel. Cred ca rationamentele acestor indragostiti erau pe cat de inutile, pe atat de lipsite de sens.
-Multumesc... Ma asteptam la un asemenea raspuns. In ceea ce ma priveste, afla, domnule monstru, ca-i ador pe acesti oameni, ii simt cum traiesc, cum se zbuciuma, cum se iubesc. Ei sunt nemuritori, pentru ca au realizat o capodopera a dragostei.
De ce? Pentru ca in sarutul lor, nesuferitule, participa o serie de stari sufletesti contradictorii, precum iubirea care explodeaza ca aburul tinut prea mult sub presiune, bucuria ca au izbutit sa-si dea pe fata sentimentele, deznadejdea ca se despart pentru totdeauna (taci, sa termin), nevoia de a smulge clipei o doza cat mai mare de voluptaate, frica de a nu fi surprinsi de barbatul legitim, neputinta de a-si spune dintr-o data ce si-au ascuns ani de zile...

Moartea, cand vine, nu te intreaba daca ti-ai trait bine viata. Indiferent daca ai trait-o bine sau rau, putin sau mult, cu rost, sau fara rost, trebuie s-o parasesti. Si acest act ireversibil e cea mai formidabila grozavie a existentei noastre.

Ma rog, in ce consta fericirea asta? Cica o aduce barbatul iubit. Cum se iveste el, iaca si fericirea. Cand e departe, si atunci simti fericire, dar mai putina. Uneori insa, in locul fericirii, se strecoara reversul ei: nenorocirea. Atunci sufletul se strange de durere si inima plange. Pana la urma, tot n-am priceput nimic, n-a fost chip sa ma lamuresc ce-i cu dragostea.

O femeie simte adesea dincolo de simturi. Numai eu am plutit in vazduh, orbita de fericire, pierzandu-mi si greutatea, dar, mai cu seama, busola. Stiam ca umblau nori negri pe cer, dar in mintea mea ei erau destinati altora, nu mie...


Adevarul e ca, pierzand masura morala, te-ai pierdut! Nu mai poti trai izolat, rupt in doua. Jumatatea dumitale o sa alerge necontenit dupa cealalta jumatate, organica, pe nume Ghiocela. Cu ea alcatuiai un tot omogen, perfect, si ai fi cucerit viata cu minime eforturi. Ai pierdut, Dinu Gherghel, gresind lucid, cu premeditare, fara  a lua in consideratie semnalele care iti prevesteau catastrofa.


Chiar asa de mult m-ai iubit pe mine si atat de putin pe tine, incat pierderea mea trebuie sa te piarda? Si totusi, intr-un fel, te admir pentru marele si nebunescul act al renuntarii la tot si toate. Ai stiut sa vrei, de aceea, nu pot sa te plang, fiindca e un nonsens sa-i plangi pe cei care vor atat de mult, chiar cu pretul propiei lor nimiciri, fiindca ei ating, fara sa-si dea seama, un pisc al maretiei.

Si totusi, niciodata nu m-a stapanit el asa de mult ca acum, cand nu mai este. Nu mai este e un fel de a spune, fiindca Ivar exista, il simt in mine, in sensibilitatea si gandurile mele, mai viu si actual ca oricand. Ma uit pe geam si, in loc sa vad peisajul, imi apare el, multiplicat in mii de infatisari si culori. Chipul lui izvoraste mereu si din fiinta mea, unde se afla culcusul amintirilor noastre bune si rele, si retraiesc fragmentar tot ce a fost si tot ce a fost are un farmec inedit, pentru ca stiu ca de-acum n-o sa mai fie nimic, de-acum incolo incepe neantul.

                                                                                          M. Drumes

6 comentarii:

  1. am citit cartea asta de...nu stiu cate ori! E rupta,jumulita dar atat de frumoasa!saraca de ea a calatorit cu mine,s-a mutat..E galbuie dar atat de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne...Pot spune ca e una dintre cartile care mi-a ramas adanc in suflel :(

    Superba :|


    I`m speechless ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  6. Când am găsit în cele din urmă mărturii despre această casă de vrăjire Dr AJAYI, cum a ajutat multe persoane să-și recupereze iubitele și casele sparte, l-am contactat prin numărul WhatsApp: +2347084887094 pentru că iubitul meu pe care îl iubesc cu adevărat din toată inima și pe care îl iubește și eu, dar dintr-o dată s-a schimbat și și-a întors spatele asupra mea și m-a urât cu pasiune, fără niciun motiv că a plecat de acasă și mai târziu am auzit că locuiește cu o altă femeie, acest comportament era foarte ciudat ca și cum ar fi fost manipulat, m-a blocat de toate contactele sale de socializare și nu am putut să comunic cu el. Eram disperat să-mi iau prietenul înapoi. Viața fără iubitul meu a fost o adevărată încurcătură pentru mine, deoarece îl iubesc cu adevărat și știu că și el mă iubește, căut ajutorul prietenilor apropiați și a membrilor familiei, dar nu are noroc să mă întorc. Mi-am dorit o schimbare dramatică și am crezut că magia poate fi soluția. După ce am discutat rezoluția cu DR AJAYI, mi-a dat speranța că îmi va restabili relația înapoi pentru că deja m-a angajat. M-am simțit încrezător că, de fapt, îl va face pe prietenul meu să se întoarcă acasă și a făcut-o! Este fantastic ceea ce mi-a făcut acest grozav minunat, ajutorul lui nu are preț! Nu știu ce aș fi făcut fără DR AJAYI. DR AJAYI își face treaba atât de bine, că este organizat și extrem de funcțional, cred că este cel mai bun caser de vrăji pe care pot conta atunci când vine vorba de tot felul de vrăji, sunt foarte recunoscător că vrăjile lui au funcționat, dacă ai nevoie de ajutor, contactează el prin e-mail drajayi1990@gmail.com sau WhatsApp: +2347084887094 Vă asigur că lucrurile se vor întoarce pentru voi.

    RăspundețiȘtergere